Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Eftermiddag

Publicerad 2014-10-31 18:51:56 i Allmänt,

Vilken härlig eftermiddag jag haft. När Kenny kommit hem från jobbet åkte vi iväg med hans mamma. Strosade runt i några butiker och Loke gillade djurbutiken mest. Där inne fick han gå omkring, titta på gnagare och kaniner och må bra :)




Att det var kallt utomhus spelade inte så stor roll... Då.

När vi kommit hem efter vårt lilla äventyr så åt Loke middag. Sen tog vi en promenad till kyrkogården för att tända ljus i minneslunden. Då var det kallt och jag blev gnällig. 

Vi firar inte Halloween för det är ingen högtid för oss. Vi firar allahelgona och tänder ljus för de som inte längre är hos oss. Det är en väldigt rofylld och lugn stund när man står i minneslunden och tittar på alla ljus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela