Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Familjemorgon

Publicerad 2014-10-04 07:24:09 i Allmänt,

Väldigt sällan sovmorgon numera. Men det är helt okej. Loke och jag har busat runt i hans rum och jag har saknat att kunna busa med honom även om jag gillat att jobba igen.


Kenny får chansen att sova ut idag och sen kanske vi går ut. Det regnar inte idag så vi kan säkert åka någonstans :) får se vad vi hittar på helt enkelt. Nu ska jag lägga pussel med Loke och sen kanske äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela