Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fasan besannas

Publicerad 2014-10-09 11:47:54 i Allmänt,

Hoppades det skulle vara helt vanliga blåsor, blåsor för att han krypt utan strumpor och på så sätt fått blåsor. Men nej. Det är hand-mun-fot sjukan, även kallad höstblåsor, som Loke är drabbad av :( tills han har helt torra blåsor blir det inget dagis. Han är pigg och glad men han har blåsor. Vi har fått recept på något som ska lindra klådan.
Men tills han är frisk blir det inget umgänge med andra barn. 


Så nu i helgen när Kenny är borta på utbildning var tanken att vi skulle hå på kalas på lördag ich på söndagen skulle vi plte till Upplands Väsby. Nu får jag tänka om och försöka komma på något skoj.









Första blåsorna på foten. Inte lätt att fotografera rörande bebis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela