Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fasen vad jag är bra

Publicerad 2014-10-11 19:59:03 i Allmänt,

Lokes senaste leksak, nalle Phu aktivitetsbord, fungerade inte helt. Några knappar fungerade inte. Så ikväll skruvade jag upp den (pillrigt arbete!) och åtgärdade problemet. Tog en stund att hitta vad som var fel men till sist så. 

Tur att min man har massvis med verktyg, särskilt mejslar i olika storlekar. Då behövde jag inte leta långt efter det jag behövde :) imorgon får vi se om Loke kommer gilla att den fungerar helt, troligen inte men jag kommer vara stolt över mig själv länge för att ha varit så händig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela