Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jupp

Publicerad 2014-10-14 14:00:49 i Allmänt,

Om man skulle ta och blogga lite kanske :)

Andra dagen på jobbet gick kanonbra, alltid skönt att prata med glada och trevliga människor. Möttes upp av världens bästa pojkvän efter jobbet och sen åkte vi in till stan för lunch. Det känns så skönt att bara vara han och jah. Missförstå mig rätt jag älskar Loke, vi älskar Loke, men vi behöver tid för 
oss också. Vårt förhållande behöver också tid.      Så när vi då kan få en liten lunchdejt är det guld värt. Nu sitter vi på tåget hemnoch ska snart hämta hem vår plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela