Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Loooooke

Publicerad 2014-10-15 15:39:07 i Allmänt,

Går in på avdelningen Myran för att hämta upp min prins. Några av de större tjejerna (2-3år) ser mig omgående och springer runt i rummen. Medans de springer ropar de Looooke Looke Looooooke. När de hittat Loke bär eller leder de honom till mig. Väldigt snälla små hjälpredor :) enligt personalen är det bara för Loke som denna reaktion händer. När andra barn hämtas på avdelningen så säger de andra barnen inte så mycket. Men ska Loke hämtas springer de efter honom och ropar glatt Looooke. 


Väldigt gulligt och trevligt. Det är något visst med vår lille prins. Det kan vara för att han inte går ännu eller så är de bara snälla, men det värmer att se :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela