Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nej inte nu

Publicerad 2014-10-15 06:20:46 i Allmänt,

Har fått frågan mer och mer på sistone. "När kommer tvåan då?". 

Vi är väldigt nöjda med den vi har, Loke då alltså. Eftersom jag snittades behöver vi vänta minst 2 år innan vi ens tänker på ett barn till. Jag vill ha ett barn till men det kanske blir när Loke är 4-5 år. Kenny vill inte ha ett barn till just nu och vi är faktiskt två om det. Så vi får se, just nu spenderar vi tid med vår son vi har :) 

Om en tvåa blir aktuell så är det om flera år, inte i det närmsta taget i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela