Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vintertiden är här

Publicerad 2014-10-26 19:40:17 i Allmänt,

Eftermiddagen spenderades i stan. Kenny behövde lämna in sin klocka för byte av batteri och jag ville gå på Hötorgets loppis som är vaje söndag. 

Vi passade även på att handla vantar till Loke och spana på julklappar.

Loke har varit helt slut hela dagen och borde nu ändra om till vintertid (som om han vore en klocka) men gör han inte det så är det okej. Vi har lov en hel vecka, vi kan vänja oss över en längre period än en natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela