Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jag lever

Publicerad 2014-09-19 08:01:27 i Allmänt,

Natten var inte den roligaste. Loke har haft otroligt svårt att sova och vaknade en gång i halvtimmen nästan hela natten. Och eftersom Kenny ska jobba så fick jag ta natten. Hur blir det när vi båda jobbar?

Men det är Lokes näsa som stört honom hela natten. Trots näsdroppar har han haft svårt att andas. Han vill andas genom munnen men måste då släppa nappen och då kan han inte sova. Stort dilemma för honom, får se hur det går inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela