Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Han lever igen

Publicerad 2015-04-30 07:30:03 i Allmänt,

Vi var väldigt oroliga igår. Lokes feber ville inte alls ge med sig och när han gick och la sig var den uppe på 39,7. Han ville inte äta, inte leka inte göra någonting. Idag är febern nästan helt borta och han är hungrig och vill bAra springa runt runt runt. Han är sitt vanliga jag igen och vi kan pusta ut. Aldrig kul när de små är sjuka. 


Just nu äter han en massa yoghurt som om han inte gjort annat och efter frukosten ska vi bygga världens högsta torn, eller riva ett väldigt litet torn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela