Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Magknip och busskaos

Publicerad 2015-04-08 06:20:36 i Allmänt,

Loke hade magknip hela natten. Han hade väldigt ont men kunde inte fisa eller bajsa. Magmassage, värme och ingenting fungerade. Det resulterade i att jag fick gå upp en gång i timmen och imorse vid 5 tog Kenny över och kommer vabba idag. 

Jag tog en extremt tidigare buss till jobbet för busskaoset är inte att leka med. Nu fick jag en plats och får se hur hemresan går. Jag tog inte med min sparkcykel idag för att underlätta bussresan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela