Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Matglädje

Publicerad 2015-04-28 06:11:58 i Allmänt,

Att se Loke äta är fantastisk. Han äter snudd på allt med stor aptit och glädje. Ett vanligt scenario på morgonen:

06.00 - Loke vaknar med ett leende och daddar för sig själv. 

06.05 - Jag eller Kenny går in och säger god morgon och frågar om Loke vill ha frukost. 

06.06 - JAA! Svarar Loke 

06.08 - Frukosten serveras 

06.18 -  Frukost slut och vi börjar göra oss iordning för dagen 


Andra skeden 


Sista skeden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela