Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ut igen

Publicerad 2015-04-12 17:48:20 i Allmänt,

Det blev inget mer regn så när grannen frågar om vi ville med ut vid 16.30 var det ingen tvekan om saken. Vi var ute i lite över en halvtimme innan Loke blev helt slut och det var dags för bad och middag. 

Nu sover en ren liten lortgris och jag ska laga en lätt middag. Kenny brukar alltid käka ett par mackor när han kommer hem vid 22 och om jag äter en lätt middag kan jag äta mackor med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela