Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Natt 2 i stora sängen

Publicerad 2015-08-29 07:50:51 i Allmänt,

Natt 2 i säng utan ena spjälsidan gick bättre. Tog en timme för honom att somna och han vaknade bara 2 gånger under natten. 

01.37 - Vaknar till av att Loke skriker. Springer till hans rum och ser att han ramlat ut ur sängen. Hjälper honom upp och han somnar om direkt. 

03.04 - Loke får en mardröm men somnar om fort

06.05 - Hör dunkande steg komma emot mitt sovrum. På några sekunder har han hoppat upp i min säng och klappar på mig för att jag ska vakna. 


Vi tar en lugn morgon och går kanske ut strax. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela