Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Obesegrad

Publicerad 2015-08-09 10:49:58 i Allmänt,

Uno är ett underhållande kortspel. Den sol först blir av med alla sina kort får 0 poäng, de andra spelarna får räkna ihop sina poäng utifrån vilka kort de har kvar. Den spelare som först kommer över 500 poäng är förloraren och spelet är slut. Det gäller alltså att ha så låga poäng som möjligt. 

Detta spel är något jag inte förlorat i på väldigt länge. Killarna tycker det är extra roligt att spela för det är grumlingen en sport att försöka slå mig :)


Började med en stor ledning. Jag vann även i totalen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela