Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Söndagen

Publicerad 2015-08-16 16:02:11 i Allmänt,

Imorgon åker jag till jobbet och Kenny vabbar till och med onsdag. Vi har lyckta få ihop det så att ingen av oss missar särskilt mycket på jobbet. 

Loke har fått fler koppor under dagen och vissa har börjat klia. Vi har lyckats vara ute i nästan 3 timmar. Vi inhandlade en liten present från oss (klosstorn) och en från hans mormor. Ett mycket uppskattat Nalle Phu pussel. 



Han har bara 3 pussel och har tröttnat på dem. Ett nytt pussel gjorde Loke glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela