Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En kväll med Kenny

Publicerad 2015-12-31 07:27:51 i Allmänt,

Igår kväll möttes Kenny och jag upp i stan för middag och bio. Pappa vat snällt barnvakt och jag tror han också sov en stund ;) 

Åter till kvällen med Kenny. 
Vi bestämde oss för grekiskt och njöt av all god mat, tsatsikin var superb. Sen tog vi en promenad i stan, tittade in i lite skyltfönster innan det var dags för bio. Star wars. Filmen är helt fantastisk och gillar man de första filmerna gillar man den här. 

Vi är så tacksamma till alla våra vänner och vår familj som ställer upp och är barnvakt. Alltifrån en timme på kvällen till en hel dag för att vi ska få ihop vardagen och hinna komma ihåg varandra. Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela