Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En sådan natt

Publicerad 2015-01-10 02:19:32 i Allmänt,

Kenny snarkar som en hel här oavsett om han ligger på sin rygg eller på sidan. Hade jag sovit vore det inget problem men nu sover jag inte. Loke bestämde sig för att göra den populära klockan-2-på-morgonen-bajsningen. 

Efter ett snabbt byte står jag nu och försöker övertala Loke om att sova, stängt dörren till Kenny för att dämpa lite grann med förhoppning om att snart få sova... På soffan inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela