Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lördagen

Publicerad 2015-01-10 12:32:29 i Allmänt,

Lite piggare nu vid 12. Loke somnade om vid 3 och är risig i kistan. Han har en av de bakre tänderna på g vilket leder till en lös mage. 

Kenny tog morgonen och sedan har vi hjälpts åt från halv 10. I skrivande stund vilar Loke och Kenny lagar lunch. Han kommer åka till jobbet inom en timme och jag har planer på att gå ut med Loke till lekplatsen. Nästa helg är vi båda lediga :) men nu tänker jag njuta av matoset och tystnaden så länge den varar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela