Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lördagkväll

Publicerad 2015-01-04 21:17:35 i Allmänt,

Trött liten Loke sover tungt i sin säng. Jag har planer på att ta bort ena sidan med spjälor inom ett halvår. Får se om den planer håller :)

Kenny meckar med min dator så den ska gå snabbare vilket jag hopps den kommer göra. Just nu är det lite svordomar och suckanden från hans sida. Jag passar på att spela lite på vårt Playstation. Helt okej lördag tycker jag :)



Myser även till det med mjuka tofflor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela