Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Stressen

Publicerad 2015-07-28 13:05:34 i Allmänt,

Jag måste varit trött idag. Loke lämnades på förskolan redo för bus och jag gick hem för att sova en liten stund. Ställde klockan på 9 för att gå upp och städa hela lägenheten. Inte vaknade jag av min klocka inte, jag vaknade av mig själv 11.47. Med paniken i bröstet slängde jag mig in i duschen, kollade upp när jag behövde åka. Hade en timme på mig efter duschen att äta, klä på mig och fixa iordning väskan.

Stressen släppte när jag satte mig på bussen. Phew. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela