Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Din hand i min

Publicerad 2015-06-19 12:25:27 i Allmänt,

Dina leriga fingrar omsluter mitt. Vi går tillsammans från lekpark till lekpark. Vi tittar på det vi passerar, träd, blommor, bilar och hundar. Det är nästan bara vi ute. Det är en rofylld promenad där ingenting är viktigt, inga makten utan bara vi. 

Du är glad och jag är glad. 
Du är så självklar i våra liv, så mycket kärlek finns runt om dig, för dig och av dig. Även om det finns stunder då vi bråkar och vi är på dåligt humör är allt groll bortblåst av ditt leende. Jag älskar dig till månen och tillbaka Loke. Din pappa älskar dig mer än du någonsin kan förstå. Vissa dagar vill jag att du ska bli stor, börja skolan och se dig utvecklas på ett annat sätt. Men dagar som idag vill jag att tiden ska stanna, bara några minuter till <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela