Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Exakt just nu

Publicerad 2015-06-18 14:32:46 i Allmänt,




Det här är exakt vad jag gör just nu. Spelar tv-spel. Jag ska starta en maskin tvätt vid 15 och sedan gå och hämta Loke. Jag är lite bitter idag för att Kenny vill sova istället för att umgås med mig. Ibland blir det så men han är ledig hela dagen och allt han gjort och fortfarande gör sedan jag kom hem 12.15 är att sova. Jag har frågat honom 2 gånger om han vill gå upp men nej. Känner mig väldigt osedd. Vi har inte mycket tid tillsammans denna vecka och när vi hade idag till att bara vara vi sover han. Gah! Blir så irriterad på sånt, men det kommer gå över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela