Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Träningsvärk

Publicerad 2015-06-27 09:01:46 i Allmänt,

Upplever världens träningsvärk i mina övre magmuskler just nu. Allt på grund av en riktigt elak hosta. Mitt virus vägrar ge sig och halsen har stryk. Det kanske inte hjälpte att jag jobbade igår men det var väldigt viktigt. Slocknade omgående när jag kom hem. 

Men ny glömmer vi gårdagen och fokuserar på idag. Lördag. 
Vi ska till Skansen med Lokes farmor och stålfarfar. Kommer bli väldigt roligt. 

Men innan dess måste jag göra något åt lägenheten, det går inte att gå barfota längre. Dags att plocka fram snabeldraken (dammsugaren). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela