Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ingen vab

Publicerad 2015-03-30 06:25:46 i Allmänt,

God morgon alla glada. Lokes feber håller i sig så han får vara hemma idag. Kenny är hemma på förmiddagen nör jag jobbar och sedan byts vi av så att han kan jobba. Det är väldigt skönt att kunna ha Loke hemma utan att någon av oss behöver vabba från jobbet. 


Idag avslutas en av mina tävlingar jag anordnat på jobbet. 3 priser är ordnade, inslagna och ska med till jobbet idag. Ska bara klä på mig först :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela