Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Pengar tillbaka

Publicerad 2015-03-18 18:21:20 i Allmänt,

Mina favorit skor sa adjö idag och föll isär. Får ta mig råd och köpa nya efter lön. Har hunnit med att deklarera nu på kvällen och blev glad av att se att jag ej behöver betala något utan får ut ett par hundralappar. Var lite orolig då jag vart föräldraledig och knappt jobbat något under 2014. Jag har inga lån och inget att dra av utan det är bara skatt för min del och jag blev verkligen glad att se att jag får tillbaka en liten slant. Toppen!

Nu blir det tvättstugan och lite middag på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela