Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shoppat!

Publicerad 2015-03-25 17:16:46 i Allmänt,

Idag hämtades Loke efter vilan och sen bar det av för att shoppa. Målet var gympaskor. Målet uppnåddes och lite till. Nya mjukisbyxor, galonvantar till Loke, nya gardiner till sovrummet och några tröjor till Loke. 


Här är lite av allt men Lokes tröjor hamnde i tvätten innan jag hann ta fram kameran. 

Loke är nybadad och vi myser lite i soffan med en bok för att ta det lungt innan läggdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela