Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sprudlande glad

Publicerad 2015-03-16 08:41:09 i Allmänt,

Jag fick sova! Jag börjar 10 idag och Kenny var världens bästa kille som lämnade Loke på förskolan så jag fick sova ut. Vanligtvis brukar den som får sova längre få lämna Loke då den kan somna om men idag fick jag sova ändå. Är så pigg och på otroligt glatt humör. Jag studsar fram på moln och varje kliv jag tar i solskenet känns extra bra.

Nu blir det en härlig arbetsdag med fantastiska kollegor. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela