Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken fredag

Publicerad 2015-03-20 18:15:05 i Allmänt,

Vilken dag. 

Började dagen med lite jobb dör jag tog eget initiativ och startade en tävling för mitt team. Det har varit lite trött stämning i gänget men min tävling verkar ha piggat upp. Företaget behöver inte göra någonting utan jag har ordnat priser och håller i tävligen helt själv :)

Sedan bar det av hem för en snabb lunch med mamma innan jag hämtade Loke 13.30 och sedan bar det av till city gross för att handla inför morgondagens middag. Jag fick min present redan idag av mamma. 3 fina krukor till uteplatsen :) när värmen är lite mer konstant ska jag handla jord och blommor :) 


Loke hade så kul med sin mormor i butiken. Han fick äta banan och blev busad med konstant, han fick även en massa presenter på kvällen. Lite böcker, en påskkanin, en musiksnigel och ett litet litet påskägg. Ägget har jag lagt undan till påskafton :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela