Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Klättra upp och åka ner

Publicerad 2015-05-11 16:30:01 i Allmänt,

Idag var det så lungt på jobbet att jag kunde gå hem tidigare. Jag hann vara hemma en liten stund innan jag hämtad Loke vid 15.

Världens gladaste busunge hämtade jag hem och sedan var det bara att sätta sig på altanen och se på när Loke åker kana. 





Om och om igen. Han var inte alls glad när vi nu gick in för att börja laga middag. Vissa är svåra att göra nöjda :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela