Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lördag morgon

Publicerad 2015-05-23 06:29:40 i Allmänt,

Den hör helgen jobbar både jag och Kenny vilket gör det till en lnasog helg. Som tur är ställer min bror upp som barnvakt och räddar oss en hel del. Kenny jobbar natt och kommer strax hem för att sova, jag jobbar 9-14.30 lördag och söndag. 

Loke vaknade tidigt idag med en rejäl skit. Efter en ny blöja blev det frukost och Loke valde först yoghurt och gjorde om det till drickyoghurt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela