Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Måndag morgon folket

Publicerad 2015-05-18 06:00:43 i Allmänt,

Måndag morgon och det regnar. Letat fram lite kläder och ett paraply. Det är Kenny som lämnar Loke idag så jag har plockat fram allt Loke behöver ha med sig till förskolan. Kenny kan absolut ta fram allt själv men han bad mig göra det då han kommer vara trött. Det är dags för honom att jobba natt och när han ställer om är det förståligt att han blir trött. 



Loke igår med sin båt. En väldigt populär båt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela