Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Rubrik: Oväntat sängsällskap

Publicerad 2015-05-20 05:50:14 i Allmänt,

Loke vaknade inatt av riktigt hemska mardrömmar, tårarna sprutade och han skrek i panik. Samma sak hände natten innan. Jag hade ingen ork att springa fram och tillbaka en natt till utan avlösning så jag lyfte över Loke till min säng. Han sov som en stock och jag lyckades få en liten blund. Att någon så liten kan ta upp så mycket plats. 

Med tunga ögon är det som jag går upp denna morgon, helt slut. Får försöka ta en tupplur på eftermiddagen. Men nu vill Loke ha frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela