Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Slut på veckan och tåg

Publicerad 2015-05-13 06:19:39 i Allmänt,

Snart är arbetsdagen och därmed arbetsveckan slut. Sedan är jag ledig med Loke i 4 dagar och om vädret är fint blir det Skansen på fredag. 

Idag öser regnet ner, bara att ta fram ett paraply och knata på till jobbet. 


Lokes förskola har gett namn till 3 tåg. Solskenståget, Blixten och Svartafaran. Förskolan har nu en tävling att om man lyckas fota ett av de namnen som de gett är man med och tävlar om något pris. Än så länge har jag inte hittat rätt tåg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela