Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Äntligen

Publicerad 2015-11-06 10:26:17 i Allmänt,

Arbetsveckan är äntligen över och jag är lite ledig. Fick migrän igår som inte släppte förrän nu. Loke är på förskolan men det blir en kort dag. Jag ska städa Lokes rum men först blir det en tripp till panduro då mamma behöver mer lera. 

Känslan imorse när jag vaknade och gick upp var blandad. Jag hade fortfarande ont i huvudet men jag var lättad av att inte behöva åka till jobbet. Jag kunde slappna av. På måndag har jag ny energi och det ska bli kul att jobba men nu fokuserar jag på ledig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela