Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kyligt värre

Publicerad 2015-11-21 07:39:37 i Allmänt,

Känner mig mer utvilad än jag varit på länge. Himla skön känsla. 

Det har frusit på under natten och marken är täckt av frost. Jag är otroligt glad att jag letade fram mina vinterskor så att tårna slipper frysa. Om jag bara kunde komma på ett sätt att hålla näsan varm.. 

Idag blir det jobb 9-18 och imorgon är jag ledig när Kenny fyller år. Hurra! Om exakt en vecka har jag vaknat upp på båten och äter lite lyxfrukost. Både jag och Kenny längtar efter resan nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela