Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite tågförseningar

Publicerad 2015-11-14 08:00:57 i Allmänt,

Regnet öser ner, tåget är försenat och jag försöker peppa till för lite jobb :)


Ikväll blir det spelkväll och god mat med Eva och Phille :) jag kommer inte se Loke förrän imorgon och så är det ibland. Han kommer ha en fantastisk dag ändå. När jag väl kommer hem sover Loke och det är inte samma sak med en sovande Loke som en vaken Loke. Just nu slänger den lilla parabeln sig med en massa ord och tvåordsmeningar. Det sjukt kul men ibland har jag ingen aning om vad han menar och då blir han lätt sur. Men det brukar lösa sig ändå ;)


Kenny byggde en stor tågbana till Loke idag. Mycket poppis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela