Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Snabba vändningar

Publicerad 2015-11-14 06:38:19 i Allmänt,

Allt vände fort. Skulle bytt pass med Tommy så jag fick ledig söndag och jobba igen den dagen nästa lördag men sen blev det ändrar. Jag rycker in på en annan avdelning och det inkluderar min tidigare lediga söndag. Lite extra cash, visar framfötterna och framför allt jag får  göra sådant jag tycker om :)

Ska strax klä på mig och göra mig iordning för lite jobb. Men först frukost med min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela