Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Grattis älskade Loke

Publicerad 2015-09-13 07:11:40 i Allmänt,

Grattis på födelsedagen min älskade Loke. Redan 2 år. Tiden har flugit förbi och du växer hela tiden. Du är en envis kille som älskar att lägga pussel och ankor. Bilar är alltid populärt och att åka rutschkana går alltid hem. 

Du vet vad du vill ha och gör allt du kan för att få det. Orden kommer mer och mer och snart babblar du väl på som en hel karl. Det jag vill säga är att jag älskar  dig och det är ett privilegium att få se dig växa och vara en del av ditt liv. Grattis älskling. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela