Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Många bäckar små

Publicerad 2015-09-09 12:38:00 i Allmänt,

Ibland glömmer jag hur underbar Kenny är. Vad har han gjort nu kanske du tänker. Jag ska berätta.

Efter att jag var hos frissan i sommras fick jag informtion om de schampoo jag behöver för mitt hår, problemet är att det inte är det billigaste schampoot. Nu börjar det jag har ta slut så jag får använda mitt gamla schampoo. Igår frågade Kenny hur jag hade det med schampoo och jag svarade att jag har så jag klarar mig till lön. Idag, när jag är på jobbet, får jag ett sms där han berättar att han tidigare igår besätllt schampoo och balsam till mig när han ändp skulle besätlla en ny rakhyvel.
 
Små saker som han ser och gör vilket gör att jag varje dag älskar honom mer och mer.
 
Kenny du är verkligen bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela