Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Otrevligt

Publicerad 2015-09-03 06:17:06 i Allmänt,

Igår ramlade Loke från lekställningen på förskolan. Personalen sa att det såg ut som om han slog sig ordentligt men han reste sig upp direkt och lekte vidare, han skriker inte i onödan när det gäller att ramla. Han verkar ha landar fint i gruset för hans ansikte fick lite märken, men vad gör det. Han är glad och Verksr inte ha ont :)

Fick ett varnade sms av Kenny under natten, det finns en bild på ett barn som drunknat. Ca 3-4 år liggandes vid strandkanten med ansiktet i vattnet. Kommer inte kunna undvika bilden under dagen, jag tittade. En så hemsk bild, tur att jag hade min lilla gosis att krama. Han hade kommit in till min säng vid 5 imorse. Hans små andetag är distraherande på ett positivt sätt så jag kunde inte somna om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela