Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Söndagsvila

Publicerad 2015-09-27 11:50:24 i Allmänt,

Man skulle kunna tro att vi tar det lugnt idag, men nej. Loke vaknade 7 och efter lek med bussen och ett snabbt bad åkte vi iväg till outlet för att handla lite. Kenny behöver nya kalsonger och undrade om inte jag orkade handla några. Boxers köpta och Loke valde alla 3 :) Loke fick även gå omkring på barnavdelningen och hittade kläder till sig själv. Visar i bästa inlägg vad Loke valde till sig själv. 



Fick i oss lite lunch innan vi tog bussen hem. Då alla ska till outlet vid lunchtid och inte ifrån outlet så åkte vi buss helt ensamma. Väldigt skönt och Loke pratade på glatt och högt om ett äpple :)



 Nu sover Loke och nu börjar vilan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela