Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Wow

Publicerad 2015-09-20 07:10:32 i Allmänt,

Vilken kväll det blev igår. Vi var överbjudna på spelkväll hos ett par som
bor på andra sidan gärde . Hjalle var också bjuden. Vi var över till 18.30 och vi tog Loke med oss. Han röjde runt en stund men somnade sen i sin vagn och sov hela natten. 

Vi spelade, skrattade och hade en riktigt bra kväll. Kenny och jag gick hem vid midnatt medans de andra spelade vidare :) så lyckat!


Loke gav oss även sovmorgon till 6.30 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela