Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Snart

Publicerad 2016-12-08 06:41:25 i Allmänt,

Snart är den tuffa veckan slut. Ledig fredag och jobbhelg. Kenny har jobbat natt och börjat på tider som gjort att han inte träffat Loke sedan i söndags. Vi har fått hjälp med hämtning hela veckan för att jag inte hinner. Men jag har tagit alla lämningar (som vanligt) och ser fram emot imorgon då Loke får gå en kort kort dag. Behöver någon timme för mig själv för att kunna baka en lussebulle eller två. Men sen är det Loke tid :) det ska busas, leka spännande lekar och bara njuta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela