Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Alla ❤️ dag

Publicerad 2016-02-12 17:46:25 i Allmänt,

Fredag och en mysig Loke är hämtad från förskolan. Vi har videopratat lite med mamma, Loke tycker det är roligt och vill gärna ringa med surfplattan. 

Jag har haft en ledig fredag med träning och städning. Vårt internet är lite knas då vi inte får ut full styrka vi betalar för, inte ens 60%. Teknikerna arbetetar inte helg så vi får överleva till på måndag. Suck. 

En positiv sak är att Loke kom hem med  ett stort hjärta till alla hjärtans dag. Otroligt kreativt och jag gillar att förskolan hjälper barnen med pyssel inför olika högtider :) 


Färgrik och fin, vet inte om den överlever till nästa år men just nu pryder den kylen väldigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela