Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Styrelsemöte

Publicerad 2016-02-16 17:01:29 i Allmänt,

Idag var första styrelsemöten med fackklubben. Väldigt intressanta punkter men ännu mer sekretessbelagt. Det jag däremot kan berätta är att jag är vår klubbs kassör samt ska på kurs i "facklig grundkurs för förtroendevalda" om bara några veckor. Ansökte och blev antagen inom 30minuter. Spännande värre :) 

Ska försöka skriva ett inlägg till ikväll men nu ska jag bada lite. Har så sjukt ont i nacken så ett bad är på plats. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela