Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Löss

Publicerad 2016-01-08 17:47:29 i Allmänt,

Det gick löss på Lokes förskola innan jul och idag fick jag mail om att det går nya fall med löss. Kenny och jag valde att raka Lokes hår kortare. Så nu är hårsvallet borta, han har ju alltid haft kort hår så att det blev lite kortare var helt okej. Vi frågade Loke om han ville raka håret och han sa ja och verkar gilla resultatet. 


Lite skillnad. Såg nu att han är lite röd i nacken och det är lite irriterad hud efter alla hårstrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela