Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2016-01-07 06:49:57 i Allmänt,

Nu börjar vardagen igen. Loke har inte varit på förskolan sedan 16 december så det var fullt förståligt att han var ledsen vid lämning idag. Han får vara ledsen. Förskolechefen som öppnade tog hand om Loke och jag är på väg till jobbet. -14 grader ute denna friska torsdagsmorgon. Jag vill ha snö men temperaturen får gärna stanna på -3 eller -4 :) behöver inte tvåsiffrigt när det är på minusskalan. 

Annars då? Lite hungrig och lite trött. Blev en lång läggning igår, tog lite över 2 timmar. Stora problemet var om vart Bamse skulle sova. Loke älskar sin Bamse men Bamse får inte sova i sängen för där sover Kaninen och Benke (Lokes haj). Loke gick med på att bädda ner Bamse i pappas säng. Men efter en stund är Loke ledsen för att Bamse är alldeles ensam. Lösning: Loke,Bamse och katten somnar alla 3 i stora sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela