Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Nästan måndag

Publicerad 2016-06-14 06:31:34 i Allmänt,

Lämnade en sovande Loke och en snoozande Kenny och begett mig mot jobbet. Tågen är avstängda i 8 veckor så jag tar en alternativ resväg istället för att åka ersättningsbuss. Tar ungefär lika lång tid, är något fler byten men jag slipper trängas som en sill i en sillburk :)

Solen skiner och jag kommer ha en lång arbetsvecka. 4 arbetspass, 3 dagar med utbildning och 1 dag fylld med möten. På detta ska jag lönegranska och ta hand om mitt team. Blir tufft. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela