Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Plutten växer

Publicerad 2016-05-07 13:50:45 i Allmänt,

Äntligen lite härlig sommarvärme, Loke och jag skuttar runt i shorts och T-shirt. 

Vi postade några paket och handlade ingridienser till en paj nu efter vilan. Banan/toffeepaj är beställt och Hjalle kommer så snällt över och bakar den :) mums!

Satt och tittade tillbaka på bilder från förra och för-förra sommaren. Jisses vad tiden har flugit förbi och vilken stor grabb jag har fått. Helt galet. Jag ser fram emot alla milstolpar du passerar och all utveckling du gör/kommer göra. Jag älskar dig Loke. 

Sommaren 2014


Sommaren 2015

Försommaren 2016


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela